Momogunology Forum

This site ( MOMOGUN FORUM) is for forum lovers eager to discuss anything positive on Momogun Ethnic and its people. Share with us on anything especially related to Momogun people positively.
 
IndeksPortalCalendarGalleryFAQPencarianAnggotaGroupPendaftaranLogin
Top posters
bushido
 
randagan
 
Admin
 
myki
 
Enuvung
 
paraivagas
 
nikhmedia
 
bon
 
Ferr
 
Randavi
 
Latest topics
Affiliates
free forum
Facebook
Follow us on Twitter
Momogunology Links

MOMOGUNOLOGY GROUP  

Momogunology Centre

Momogunology Blog

Randagan Extra Blog

The Rungus Times

Resipi Momogun

Momogun Chat Room


TAMU ONLINE TOKOU
Momogun Trade Union

 

MOMOGUN SANDAD
Rungus Education
Sabah's Last Frontier
Rungus People Blogspot

Sahabat Felda Forum
Mikakambai Forum

 

SABAH FORUM

I love Sabah Forum

Sabah Forumotion

Nunuk Ragang Forum

Sabah Forum

Kadazandusun Forum

 

NEWSLINK

New Sabah Times
Sabah Daily Express
The Borneo Post Online
Malaysia Kini
Berita Harian
Utusan Melayu

User Yang Sedang Online
Total 1 user online :: 0 Terdaftar, 0 Tersembunyi dan 1 Tamu :: 1 Bot

Tidak ada

User online terbanyak adalah 51 pada 14/11/2009, 8:28 pm
< class="" height="25"> Pencarian
 


 Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Perkenalkan diri.. jom
22/9/2008, 1:15 am by Admin
testing post

Comments: 60
Tulun kimaragang mantad KUS
24/6/2009, 4:49 pm by rumputt
Pertama sekali menorimakasi oku sid tuan admin sbb menuduk do lalan kumaa siti. Ong aso ih kesalaaan nah aeingin oku dot mogom-ogom poh siti...kaakalu ong waro poh tongo kuukupi hihihi!!! Very Happy

Comments: 2
Kakitangan Rasmi Momogunology Research Centre [MRC]
2/1/2009, 9:34 pm by bushido
Kepada pembaca yang terhornat,

Di sini pihak pengurusan Momogunology mengumumkan bahawa rakan rasmi dan tetap Momogunology baru 1 orang iaitu seperti senarai di bawah:

1. Ie. Randagan

Tugas-tugas tobpinai Randagan ialah dalam bidang:
- Kesusasteraan Kodori Momogun dan di bantu oleh saya
sendiri Ie. Bushido
- Kayu dan Herba Momogun


PERHATIAN:

kepada sesiapa yang berminat bergabung …

[ Full reading ]
Comments: 6
Sebuah seruan dari pendiri Momogunology
1/1/2009, 6:38 pm by bushido
Para pembaca yang terhormat,


Hari ini saya hendak meminta Anda untuk mendukung Momogunology dengan pelbagai sejarah lisan, boros momogun, tuturan, usuran, bvahul dan apa saja bentuk kesusasteraan momogun rungus.

Mungkin ini kedengarannya aneh mengapa Momogunology perlukan semua itu?

untuk pengetahuan anda, Momogunology ialah salah satu-satunya projek web paling populer dan paling banyak …


[ Full reading ]
Comments: 3
Kopivosian Tadau Kinosinaan
3/1/2009, 4:54 pm by bushido
Saya ingin ucapkan Happy Birthday kumaa tobpinai Randagan.

ndak lama lagi tu... 1 hari lagi sampai sudah tadau kinosinaan.

Comments: 5
Momogun Pitas
11/1/2009, 8:42 pm by pinsan
Bah mari lah bah kenal2 sama saya..orang momogun dari pitas juga bah ni.

Oh ya kpd tuan admin, saya ada meleetakan nama forum tuan di website saya seperti di signature saya tu.

Comments: 3
kopivosian rumikot kumaa momogun sandad
18/10/2008, 8:46 pm by Admin
kopivosian kumaa ahli momogun sandad...

selamat bergabung...

Comments: 3
Di sebalik kehidupan ini...
23/11/2008, 11:37 am by Admin
Saya masih ingat masa saya kecil. Keluarga saya besar dengan adik-beradik yang ramai. Makanan harian kami jarang sekali makan daging setiap hari sayur (pelbagai jenis sayur yg tiada dijual di pasar kerana terdiri daripada sayur tradisional yang hanya dapat diperolehi di hutan sahaja).

Dari pada rebung buluh sehinggalah kepada tivak polod, tomborua yang pahit, betik, jantung pisang dan …


[ Full reading ]
Comments: 5

Share | 
 

 Taktik PTI di Sabah

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
bushido
Pinsan Haring


Jumlah posting : 415
Location : Kudat - KL
Registration date : 22.09.08

PostSubyek: Taktik PTI di Sabah   25/9/2008, 9:22 pm



Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.momogun.page.tl
bushido
Pinsan Haring


Jumlah posting : 415
Location : Kudat - KL
Registration date : 22.09.08

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   25/9/2008, 9:30 pm



Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.momogun.page.tl
bushido
Pinsan Haring


Jumlah posting : 415
Location : Kudat - KL
Registration date : 22.09.08

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   25/9/2008, 9:31 pm



Taktik ini sukar di kesan pihak berkuasa..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.momogun.page.tl
nikhmedia
Pinsan Haring


Jumlah posting : 43
Age : 30
Location : Kota Kinabalu - Pitas
Registration date : 11.07.09

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   6/8/2009, 5:12 pm

uiiii... bahaya bah ni PTI ini...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://nikhmedia.blogspot.com/
bon
Pinsan


Jumlah posting : 33
Age : 33
Location : mana2 sajalah...
Registration date : 16.04.09

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   15/8/2009, 2:37 am

klu dah mahu...apa2pun sanggup ba....aku pun hairan...manusia2....
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
nikhmedia
Pinsan Haring


Jumlah posting : 43
Age : 30
Location : Kota Kinabalu - Pitas
Registration date : 11.07.09

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   19/8/2009, 9:04 pm

mau hidup juga bah durang ni.. tapi aku pun mcm nda brapa snang hati.. dunia2.. hehe Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://nikhmedia.blogspot.com/
bon
Pinsan


Jumlah posting : 33
Age : 33
Location : mana2 sajalah...
Registration date : 16.04.09

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   6/9/2009, 7:20 pm

aiks...diorg jg la ba perusak kita penduduk d sini sabah ni....tgk al dalam apa2 saja rekod yang telah d buat(ken\banyakanla bkn jg semua rekod)....faktor penymbang kasavato do rekod adalah dari mereka semua...bagus jg klu dari segi faktor kemajuan tapi ini keburukan. terutama dalam rekod2 perubatan...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
nikhmedia
Pinsan Haring


Jumlah posting : 43
Age : 30
Location : Kota Kinabalu - Pitas
Registration date : 11.07.09

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   9/9/2009, 11:51 pm

tidak dinafikan kalau itu pinsan bon.. beranak-pinak sudah bah diurang ni d sabah, macam inda buli kasi salasai saja ini masalah pti ni.. bepuluh2 taun suda..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://nikhmedia.blogspot.com/
bushido
Pinsan Haring


Jumlah posting : 415
Location : Kudat - KL
Registration date : 22.09.08

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   11/9/2009, 1:25 am

tak dapat diselesaikan sudah tuh. Kita kena tunggu sajalah mereka selesaikan kita pula.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.momogun.page.tl
nikhmedia
Pinsan Haring


Jumlah posting : 43
Age : 30
Location : Kota Kinabalu - Pitas
Registration date : 11.07.09

PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   12/9/2009, 3:21 am

abis la kita di kasi salasai ulih diurang ni... skrg maw kasi kuat defense system sja ni....
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://nikhmedia.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubyek: Re: Taktik PTI di Sabah   

Kembali Ke Atas Go down
 
Taktik PTI di Sabah
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Momogunology Forum  :: Momogunology General Discussion :: Current Issue-
Navigasi: